abengijsinspanje.reismee.nl

Castro del Rio

In de nacht toch nog de airco aangezet. Na onze tostado's en americanos even naar de farmacia. Toch advies Rita maar opvolgen en smeren. Haargrens en neus zijn nog al gevoelig. In de apptheek mogen twee personen naar binnen en aan de beurt zie ik zo geen zone brand creme. Nou dan vragen. Wijzend op mijn gezicht vraag ik "crema por el sol" De apotheekster begrijpt het. Loopt de winkel en zoekt snel de juiste tube. Afrekenen 26,50!!! Zo denk ik dat wordt of heel goed gebruiken of bewaren. Later in de supermarkt wijst Ab me nog even op een tube van 6 euro Terug naar onze route die bij het binnen gaan van de provincie Cordoba, Via Verde del Aceite gaat heten. Heerlijke fietsroute met veel hoge viaducten. Ze zijn dichtgelegd met de oude bielzen dus hobbel je hier letterlijk overheen. Je mag op deze route toch maar max 10 km. Bij estacion de Luque, dat fraai aangepast is tot restaurant drinken we koffie. We gaan de pas over en verlaten de oude treinroute. Nog 20 te gaan en we komen aan in Castro. Op een plein tussen kerk en kasteel vinden we onze casa rural. De sleutel ligt in raam. We zijn de enige gasten. We maken voor ons zelf spaghetti carbonara. Heerlijk rusyig. Morgen naar Cordoba

Reacties

Reacties

Lidwien

Fijn dat jullie zulk mooi weer hebben! ach, die zonnebrand uit de apotheek is vast veeeeel beter ?
Leuke verhalen om te lezen en mee te genieten van jullie reis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!