abengijsinspanje.reismee.nl

Palma del Rio

Op ons gemak het luxe appartement opgeruimd en verlaten. Door het dal van de Guadalquivir fietsen we naar Palma del Rio. Ook vandaag weer heerlijk in de zon en relaxed peddelen we de kilometers weg. Al voor drie uur zijn we op ons logeer adres.

Ervaring met eten on Spanje. Alweer enige tijd geleden liet ik me verleiden om Sepia a la Plancha te bestellen. Gegrilde inktvis, er verscheen een wit rubberachtig iets op mijn bord. De smaak was erger als de aanblik. Maar flink zijn en eten, gelukkig zat er ook een soort mayonaise bij. Bovendien kwam de vriendlijke dame regelmatig vragen of alles naar wens was. Muy bien Dus bijna het hele ding opgegeten. In de nacht schrok ik nog wakker en dacht dat de inktvis alsnog mijn maag wilde verlaten. Viel mee. Gisterenmiddag na bezoek aan de mezquita wat gaan drinken bij bodega. We nemen er wat tapas bij. Ik lees choco frito, engelse vertaling erbij. Grilled Cuttlefish. Nou zal lekker zijn, we de andere tapas bijna op als er nog een bord vol aangeleverd wordt. Ze lijken wel wat op kipfingers. Maar na één hap weet ik het wel Sepia. Het is beter te pruimen als het bleke geval. Maar het is niet mijn favoriet zullen we maar zeggen. Vanavond naar de pizzeria

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!