abengijsinspanje.reismee.nl

Naar??

Nog geen eindbestemming voor deze dag. Wel bij de start voor het eerst geen zon. En voor het eerst een lekke band. Na half uur ontdek ik dat ik mijn paspoort mis. Alles op de kop, niets. Bellen met hotel. Beetje spaans beetje engels. Si si zegt de juffrouw. Terug? Nee zegt Ab, ik rij wel zonder bagage op en neer. Dus ik sta langs de weg en Ab raced op en neer. Bijzonder begin van deze dag.

Het is een Hollandse dag geworden. Flinke zuidwesten wind tegen. Net voor de eerste echte buien binnen bij Hostal Hermanos Mayo in Castillana. Lekker gedouched en omgekleed. In onze beste spaans gemeld dat de kraan van de wastafel defect is. Kregen zonder poespas sleutel van andere kamer. Goed einde van deze fietsdag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!