abengijsinspanje.reismee.nl

El Burgo

Met onze host Manolo hadden we afgesproken om half tien te vertrekken. Wij staan klaar en hij is op tijd. Aardige vent, spreekt geen woord over de grens. We bedanken en storten Setenil uit. Dus daarna omhoog en weer omlaag naar Arriate, aan de koffie. Omhoog naar Ronda, even rondgekeken, niet in de oude stad geweest. Enig meningsverschil over de route en we spreken af dat we elkaar zien in El Burgo. Dit bereik je over de Puerto del Viento,1190 meter hoog. Daarna door ruig berggebied, nog een pas en raced naar beneden. Naar 600 meter hoogte. Fantastische tocht, maar niets vlak vandaag. We zien elkaar bij de eerste bar in town, eten en drinken wat en gaan naar ons hotel. Ja waar is dat?? Gereserveerd in ander El Burgo Ongeveer 1100 km van hier. Gelukkig snel iets kunnen reserveren. Extra mooi, we zotten nog ruim een uur op pnze mooie balkon.



Reacties

Reacties

Margreet

Tjonge wat een kilometers leggen jullie af, respect hoor. Ik ben al trots op mezelf als ik een dag 70 km op mijn ebike fiets haha. Weer een mooie belevenis zo te lezen. Hoever gaan jullie nog? Geniet er goed van en niet meer vallen he. X

George

Ha Ab en Gijs,

Indrukwekkend wat jullie aan het doen zijn daarginds.
Leuke verhalen, mooie foto's.
Geniet ervan en goede tijd verder.

groet, George

Gijs Janssen

Thnx voor je compliment over de foto's. Sommigen zijn nog mooier als ik had gehoopt tijdens het maken. Achteraf lijken sommige omgevings foto's wel op elkaar maar als je er doorheen fietst is het echt wondere wereld. Genieten hier volop, prima plan van Gijs om dit te gaan doen. Jammer dat we dit niet meer gezamenlijk kunnen doen. Was nog leuker geweest als het gezamenlijk wandelen en dat zegt toch wel wat. (Denk ik?) Leuk dat je ons volgt??

Gijs Janssen

PS. Groetjes aan Martha vergeten ? .Niet dat ik Martha ben vergeten maar de groetjes wel ?

Willem L

Maar wie had nou de kortste route?

Gijs Janssen

De kortste route????

Willem L

Er was enig meningsverschil over de juiste route las ik het verhaal over El Burgo. Ik maakte er uit op dat jullie deze etappe apart gefietst hadden? En elkaar weer zagen in El Burgo?

Gijs Janssen

Verhaal niet goed gelezen ? maar klopt inderdaad. Ik heb de langste gereden omdat de route naar het centrum van Ronda voerde. Daar was het ene gpx deel afgelopen en begon het volgende.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!