abengijsinspanje.reismee.nl

Alora

Na ontbijt verlaten we via drie passen en evenzovele afdalingen de Sierra de las Nieves..ook van is het zonnig maar de noordelijke wind is, vooral in afdalingen erg koud. Na de koffie in Ardales rijden we langs een stuwmeer en buigen af naar El Corro. Rijden hier door een prachtige diepe kloof. Bij de stuwdam bij het stadje ontmoet ik twee jongens uit Wageningen, ze gaan hier 4 weken geologies veld onderzoek doen voor een scriptie. Maar goed verde naar Alora.komen de stad hoog binnen. Dan blijkt dst we aan de andere oever van de rivier moeten zijn. Naar beneden en 4 km terug. Gelukkig eens vlak. Leuk hostal, mooie kamer en lekker gegeten.

Willem L

Prachtige reis mannen! En leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen, je reist dan als het ware een beetje mee!
Maar ik heb nog een laatste vraag: was het plan om ook nog naar Gibraltar te gaan, of heb ik het verkeerd begrepen?
Bedankt voor de mooie en leuke berichten en foto’s goeie reis naar huis!

Gijs Janssen

Was inderdaad het plan maar we hadden geen geplande route. Aangezien het soms fout gaat als we andere route planning hebben zijn we de route die we beiden hadden blijven volgen. Zoals je aan de foto's kunt zien achteraf een prima beslissing.??