abengijsinspanje.reismee.nl

El Altet

In El Altet hostal gereserveerd dicht bij de luchthaven om onze leenauto in te leveren. Na vlotte rit over geweldige autovia, bruggen, tunnels en passen door een bij tijde zeer ruig landschap. We zijn al om 13 uur bij ons hostal. In checken en auto retourneren. We gaan wat drinken en kijken wat we nog gaan fietsen. Naar Benissa waar de vrienden van Ab wonen is het nog dik 100 km. Het is ook geen makkelijke route. Dus rechtstreeks is mij te ver. Daarnaast wil wel eens in Beniform verblijven waar mijn moeder altijd graag heen ging. Ab is daar al eens geweest en hij wil liever wat extra dagen bij zijn vrienden ddoor brengen. Zo spreken we het af. Ab gaat morgen rechstreeks en ik ga via Benidorm. Zondag starten we de Saab en gaan we huiswaarts. Groet en tot snel Ab en Gijs

Peter

Hoi Gijs en Ab,
Jullie hebben in ieder geval nog een keer samen een geweldige reis gemaakt. Wat er verder ook gebeurt, die zit “in de tas”.
Nog fijne dagen daar en tot dan weer hier.
Groet
Peter

Gijs Janssen

Hoi Peter,
Zo is dat, als je 5 weken zo samen kunt genieten van zo'n prachtige tocht is toch een cadeautje dat weinig mensen gegeven is.
Groet, Ab

Willem L